DIN DATA DE 08.05.2025 COMPARTIMENTUL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR ORADEA A ÎNCEPUT EMITEREA CĂRŢILOR ELECTRONICE DE IDENTITATE (pe cartea electronică de identitate nu este tipărită adresa de domiciliu, aceasta este inserată informatic pe cip.).
PROGRAMAREA SE FACE EXCLUSIV ONLINE ŞI ESTE OBLIGATORIE. PROGRAMĂRILE SE FAC ÎNTRE ORELE 10:00 - 16:00 DE LUNI PÂNĂ JOI, IAR VINERI ÎNTRE ORELE 09:00 - 15:00.
Neprezentarea la ghişeu în data şi la ora programării duce la anularea acesteia.
Prima Carte Electronică de Identitate se eliberează gratuit pentru cetăţenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
Ulterior, pentru solicitarea eliberării altei Cărţi Electronice de Identitate, cetăţeanul va achita o taxă în valoare de 70 de lei.
PENTRU EMITEREA CĂRŢII DE IDENTITATE SIMPLE (pe cartea de identitate simplă este tipărită adresa de domiciliu), SOLICITANŢII PREZINTĂ ŞI DOCUMENTUL CARE FACE DOVADA ACHITĂRII CONTRAVALORII ACTULUI DE IDENTITATE SIMPLU, ÎN VALOARE DE 40 DE LEI, CARE SE POATE ACHITA LA:
ATENŢIE! Eliberare Certificat privind domiciliul înregistrat în Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor click aici
Pentru obţinerea adeverinţei de domiciliu se poate instala pe telefon aplicatia RO CEI Reader din magazin play.
CEC BANK;
SELFPAY(DIN INCINTA INSTITUŢIEI),
Informaţii suplimentare despre Eliberare carte de identitate electronică pentru minorii sub 14 ani (opţional)
Informatii suplimentare despre Cartea de identitate simpla (fără CIP)
PENTRU ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE SIMPLE, A CĂRŢII DE IDENTITATE PROVIZORII ŞI A MENŢIUNII DE REŞEDINŢĂ (FLOTANT) SE VOR PRELUA SOLICITĂRI CU NUMERE DE ORDINE ÎN LIMITA A 150 NUMERE/ZI.
TERMENELE MEDII DE EMITERE A ACTELOR DE IDENTITATE
ÎNCEPÂND CU DATA DE 01.08.2025 CERERILE PENTRU ELIBERAREA CĂRŢII ELECTRONICE DE IDENTITATE (CEI) SE PREIAU ŞI SE SOLUŢIONEAZĂ DE CĂTRE ORICE SERVICIU PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR, INDIFERENT DE LOCUL DE DOMICILIU AL PERSOANEI FIZICE, CU EXCEPŢIA SITUAŢIILOR CÂND SUNT NECESARE VERIFICĂRI ÎN TEREN DE CĂTRE LUCRĂTORII DE POLIŢIE;.
CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE POATE FI RIDICATĂ DE LA NIVELUL ORICĂRUI S.P.C.L.E.P. ÎN FUNCŢIE DE OPŢIUNEA SOLICITANTULUI EXPRIMATĂ LA MOMENTUL DEPUNERII CERERII. ÎN CAZUL ÎN CARE SOLICITANTUL OPTEAZĂ PENTRU RIDICAREA CĂRŢII ELECTRONICE DE IDENTITATE DE LA UN ALT S.P.C.L.E.P. TERMENUL DE ELIBERARE SE PRELUNGEŞTE CU 10 ZILE LUCRĂTOARE FAŢĂ DE DATA COMUNICATĂ INIŢIAL LA GHIŞEU;
CARTEA SIMPLĂ DE IDENTITATE
Vă mulţumim pentru înţelegere!